Div, 27 abril/ 20:00h. TODAY I AM AN OSTRICH.Una exposición de Line Larsen y Damir Avdagic. (27 abril al 11 mayo)

(+ abajo castellano)

Line Larsen és una artista noruega que viu i treballa a Dinamarca des de fa set anys. El seu treball consisteix en una sèrie d’objectes quotidians lleugerament adaptats, apropiats i alterats de maneres imperceptibles, i retornats després al carrer de la qual procedeixen. Aquestes lleugeres mutacions revelen contradiccions interessants i tanquen una gran dosi d’humor negre. Les alteracions, encara que subtils, aconsegueixen agitar a aquells afortunats que les perceben entre els seus actes rutinaris durant els breus instants d’una segona mirada auto-qüestionada i insegura.

En paral·lel a aquestes lúdiques obres d’art públic, estan els seus dibuixos; petites narracions, acudits, jocs de paraules, lletres de cançons i slogans. Fragments, anotacions i embriacs gargots, els dibuixos de *Larsen són com a pàgines arrencades del diari gràfic d’un món dominat per l’angoixa adolescent.

Damir Avdagic estudia actualment en La Real Acadèmia de Belles arts de Dinamarca, a Copenhaguen. Ha crescut a Noruega, encara que les seves arrels es troben a Bòsnia i Hercegovina. Damir treballa amb la idea de la memòria i com el passat sempre és negociable. L’interès de la constel·lació familiar resideix en la seva tendència a recordar col·lectivament a través de narratives repetides, fotos familiars i material de vídeo.

_________________________

Line Larsen es una artista noruega que vive y trabaja en Dinamarca desde hace siete años. Su trabajo consiste en una serie de objetos cotidianos ligeramente adaptados, apropiados y alterados de maneras imperceptibles, y devueltos después a la calle de la que proceden. Estas ligeras mutaciones revelan contradicciones interesantes y encierran una gran dosis de humor negro. Las alteraciones, aunque sutiles, consiguen agitar a aquellos afortunados que las perciben entre sus actos rutinarios durante los breves instantes de una segunda mirada autocuestionada e insegura.

En paralelo a estas lúdicas obras de arte público, están sus dibujos; pequeñas narraciones, chistes, juegos de palabras, letras de canciones y slogans. Fragmentos, apuntes y ebrios garabatos, los dibujos de Larsen son como páginas arrancadas del diario gráfico de un mundo dominado por la angustia adolescente.

Damir Avdagic estudia actualmente en La Real Academia de Bellas Artes de Dinamarca, en Copenhague. Ha crecido en Noruega, aunque sus raíces se encuentran en Bosnia-Herzegovina. Damir trabaja con la idea de la memoria y cómo el pasado siempre es negociable. El interés de la constelación familiar reside en su tendencia a recordar colectivamente a través de narrativas repetidas, fotos familiares y material de vídeo.

Anuncios

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s

A %d blogueros les gusta esto: